כללי

עוקץ שלום

admin
מאת admin

פתחתי בסימן הזיהוי שכל אחד מלקוחותינו מזהה מידי חודש. כל אחד ואחת מכם נתקל בשיחות שירות או רכישה מידי פעם, אבל מן הסתם לא יודע מי עומד מהצד השני.

אז אולי, לקראת ראש השנה ויחד עם כל איחולינו, זה הזמן גם להציג את מחלקת השירות שלנו.

תחילה לאיחולים: שנה טובה ומתוקה, שנה של שפע ובריאות לכל עשרות אלפי חשבי שכר, מנהלי כספים, מנהלי משאבי אנוש, מנהלים ובכלל, כל אלה העובדים יום יום עם מוצרי עוקץ. 

שנה טובה ומלאה כרימון גם לכל מאות אלפי העובדים המקבלים תלושי שכר או דוחות נוכחות או מדווחים באפליקציות שלנו. מי ייתן והשנה תהא טובה מקודמותיה!

מחלקת השירות שלנו גדלה וגדלה. השנה, יותר מתמיד, נדרשנו בעקבות מטלות ש”נפלו” על כל בתי התוכנה, להיערך לשינויים; פנסיה, קובץ אחיד (מסלקה בין בנקאית), דיווח 106 לביטוח לאומי, שינויי בשכר המינימום, שינויי חוק כגון וותק חופשה ועוד. כל השינויים הללו יצרו עומס כבד בעיקר בשל בעיות “בצד השני” ובעיקר בשל אי מענה של הגורמים שהיו צריכים לתת את המענה. 

דוגמא פשוטה היא טופס 126 חצי שנתי לביטוח לאומי ששודר מתוכנת השכר טריו, אבל נתקל בתקלות שידור, בעיקר בשל עומס בשרתי ביטוח לאומי, וגרם לצרות. מי שניסה ליצור קשר עם מוקד ביטוח לאומי נתקל בהודעה: מיקומך בתור 4380 או משהו בסגנון הזה. כמובן זה השלב בו מתקשרים אל מרכז התמיכה של עוקץ מערכות, בשילוב עם מאות פונים וזו גם הסיבה להיווצרות עומס כבד. 

אבל למה לעסוק בשלילי? 

בשל הגידול אנו שמחים לבשר שאנו עומדים לעבור באמצע דצמבר, למשרד חדש ומרווח יותר (כ- 600 מ”ר) הנמצא לא הרחק ממשרדנו הנוכחי. מחלקת השירות עומדת לעבור כמה שינויים ביניהם הגדלת כמות  נציגי התמיכה, פתיחת כיתת לימוד והדרכה ללקוחות, ניהול תורים יעיל באמצעות מערכת Call Center משוכללת, מערכת חזרה לשיחה, השתלמויות מקצועיות בווידאו מרחוק ועוד ועוד. אנו נערכים לעוד מאות לקוחות חדשים שהצטרפו ויצטרפו לשורותינו במהלך השנה במטרה לתת את השירות הטוב ביותר ועם מקסימום חיוך (-;

 

אז שוב, חג שמח ושנה טובה ומקווה לראותכם עוד שנים רבות!


מאת: חיים מולכו, מנכ”ל עוקץ מערכות.

www.oketz.co.il

sales@oketz.co.il

 

 

על הכותב

admin

admin

www.oketz.co.il