כללי

דיווח שעות נוכחות עם טביעת אצבע

כל בעל עסק, קטן או גדול, מחויב לנהל רישום שוטף וקבוע של שעות העבודה של עובדיו. באמצעות מאגר הנתונים הזה, מתאפשרים חישוב המשכורות, השמירה על זכויות העובדים וכמובן גם הגנה במקרה של תביעה הנוגעת לתשלום שכר עבודה. כיוון שנטל ההוכחה חל על המעסיקים, האחריות לרישום מסודר היא הכרחית ואינה בגדר המלצה.

בעזרת שעון נוכחות חכם, תוכלו לעקוב אחר המידע החיוני הזה ביעילות, בדיוק וללא מאמץ ולחסוך זמן יקר ומשאבים רבים. הבחירה בשעון נוכחות באמצעות טביעת אצבע, בעלת יתרונות רבים:

דיוק מירבי
עבור המעסיק, היתרון הבולט של שעון נוכחות טביעת אצבע היא מניעת זיופים. המערכת המתבססת על זיהוי העובד על ידי שימוש בטביעת האצבע שלו – שזו כידוע ייחודית לכל אדם, היא מדויקת להפליא והשימוש בה מעביר מסר ברור לעובד על הרצינות והקפדנות של המעסיק.

אף אחד לא מושלם
גם אם מתקיימים יחסי אמון בין המעסיק והעובדים, חשוב לזכור שבני האדם, מטבעם, אינם מושלמים. כך שגם עובדים שכוונתם טהורה, עלולים לגנוב זמן בטעות או בחוסר תשומת לב, וחשוב מכך – לצערנו יש גם עובדים שאינם ישרים, כך שזיהוי הונאה מכוונת הכרחי להגנה מיטבית על העסק. גם כאן, מתקיים אלמנט פסיכולוגי, המסייע לגבש את עמדת החברה ככזו המזהירה את העובדים שלמעשים לא ראויים יש השלכות.

חישוב שכר פשוט
אימות ואיסוף שכר יכול להיות תהליך מייגע, וככזה הוא גוזל זמן יקר. יתרון משמעותי של מערכות הנוכחות הביומטריות הוא איסוף הנתונים האוטומטי והמדויק, המקל את תהליך הכנת המשכורות בכל חודש.

אווירה

האווירה במשרד חשובה לכל עובד ומעסיק. ככל שמתקיימים סדר וארגון במקום העבודה, כך מתאפשרת עבודה נעימה ושלווה. גם עבור העובד, וגם עבור המעסיק, כאשר רישום הנוכחות מתבצע בצורה מסודרת ורציפה, המשכורת מגיעה בזמן ונאמנה לכל הזכויות המגיעות לעובד, מתקיימת תחושת ביטחון. השקיפות היא אבן דרך למניעת ויכוחים מיותרים שעלולים לבוא בעתיד.

אם אתם מתעניינים בשעון נוכחות ביומטרי לעסק, תוכלו לבחור מתוך מגוון שעוני נוכחות בעלי תכונות שונות המותאמים לכל ארגון ועסק, קטן כגדול, התומכים בכל תוכנה ובתוכנת הנוכחות – אדם 4.

ממליצים לכם להיכנס לאתר עוקץ מערכות למגוון הפתרונות אותם אנו מציעים בתחום.

על הכותב

עוקץ מערכות

עוקץ מערכות

עוקץ מערכות - פתרונות מתקדמים לניהול עובדים
www.oketz.co.il