כללי

שעון נוכחות לעובדים

תהליך איסוף נתוני הנוכחות, נעשה קל ופשוט באמצעות שימוש בשעון נוכחות חכם המאפשר גם חישוב פשוט ודיוק מירבי וגם ביטחון בכל הנוגע לסדר וארגון במרחב העבודה.

שעון נוכחות לעובדים s800

בעלי עסקים כבר הפנימו את החשיבות של רישום מדויק ומוקפד בכל הנוגע לשעות העבודה של כלל המועסקים בארגון שלהם. תהליך איסוף הנתונים המדובר – שהיה מסורבל בעבר, נעשה קל ופשוט באמצעות שימוש בשעון נוכחות חכם המאפשר גם חישוב פשוט ודיוק מירבי וגם ביטחון בכל הנוגע לסדר וארגון במרחב העבודה. השימוש בו מאפשר שקט מנטלי לא רק למעסיק, אלא גם לעובדים שיכולים להיות בטוחים כי השכר שלהם מחושב באופן אמין ותואם לעבודתם.

שימוש בשעון נוכחות חכם מבטיח לבעל העסק הקלה מירבית בניהול תיקי עובדים, רישום דוחות וחיבור לכל מערכות השכר, ולכן יותר ויותר ארגונים בוחרים באופציה זו עבור העסק שלהם. במשרדים למיניהם למשל, מרבית שעוני הנוכחות החכמים פועלים באמצעות שימוש ברשת האינטרנט הקיימת במקום, כך שהם אפילו לא מצריכים הכנות או תשתיות מיוחדות נוספות.

כאשר רוצים לבחור את השעון המתאים לעסק, יש להתאימו גם לכמות העובדים בחברה. בעלי עסקים קטנים למשל, המעסיקים עד 30 עובדים בחברה, יכולים למצוא חבילות משתלמות במיוחד העונות על כל צרכיהם. לשם הדוגמא, חבילת נוכחות Oclock, מאפשרת למעסיק נגישות ושליטה מלאה למאגר נתונים שלם באמצעות הפעלה קלה ופשוטה, וכל זאת מתבצע תוך 24 שעות בלבד מרגע הזמנת החבילה.

עם זאת, במידה ואין ברשותכם רשת אינטרנטית וחיבור USB, קיימת אופציה נוספת שתתאים לכם ותהווה פתרון נפלא בעיקר במקרים של מקומות מרוחקים כמו אתרי בניה או מפעלים, בהן לא קיימת תשתית אינטרנטית. באמצעות שעון נוכחות לעובדים s800, מתאפשרים החתמת הנוכחות ואיסוף הנתונים בקלות ופשטות ללא כל צורך בשימוש באינטרנט. שעון נוכחות זה, חוסך מכם את התלות ברשת, מאחר והוא מתפקד ביעילות באמצעות כרטיסי SIM של חברה סלולרית בלבד.

לסיכום, תוכלו לבחור מתוך מגוון שעוני נוכחות בעלי תכונות שונות המותאמים לכל ארגון ועסק, קטן כגדול, התומכים בכל תוכנה ובתוכנת הנוכחות – אדם 4. על מנת למצוא את החבילה המשתלמת והמתאימה ביותר לצרכי העסק שלכם מתוך מאגר האפשרויות אותם אנו מציעים בתחום, בקרו באתר שלנו או צרו קשר לייעוץ והזמנות.

על הכותב

עוקץ מערכות

עוקץ מערכות

עוקץ מערכות - פתרונות מתקדמים לניהול עובדים
www.oketz.co.il