כללי

עוקץ מאחלת לך שנה טובה נטו!

admin
מאת admin

oklogo-sראש השנה היא הזדמנות מצוינת לסקור מה קרה בשנה שחלפה, מה מצב מערכת היחסים בינינו והאם יש לנו בשורות בשבילכם לשנה הבאה.

איחולים יש – אנו מאחלים לך ולכל לקוחותינו שנה טובה, שנה של יצירתיות פורייה ושל פריחה. בקיצור, שנה טובה נטו!
תשע”א היתה שנה פורה במיוחד במחלקת הפיתוח. זו שנה בה הכנסנו, ראשונים כתמיד, את טכנולוגיית הענן – שירות המאפשר להעביר נתונים לשרת אינטרנט מאובטח, כאשר מנהלי סניפים ומחלקות יכולים לקבל מידע עדכני על שעות עבודת העובדים, עלות מחלקת, הדפסת תלושי השכר לעובדי הסניף ועוד. וכחברה האמונה על החוק, ענן השכר הוביל לשקיפות מלאה מול העובדים: כל עובד יכול להיכנס מכל מחשב בעולם ולקבל מידע על שעות עבודתו, חופשות, קופות הגמל שלו, תלושי השכר שלו מהעבר ובהווה ועוד.
אין נחמד מלראות איך פתרון קורם עור וגידים בדמות לקוחות שמתנסים בשירות וממליצים עליו בפה מלא. זו אינה “סתם” עוד טכנולוגיה או תשתית – זהו פתרון לחיים קלים ונוחים יותר, פתרון לבעיות לוגיסטיות ופתרון לחלוקת משאבים נכונה.
גם תוכנת המשכורות טריו הוסיפה פתרונות רבים, וביניהם הפתרון לבסיס נתונים משותף. למעשה מדובר על תוכנה אחת אחידה של איסוף וניהול נוכחות יחד עם תוכנת ניהול שכר: טריו לוגיה. שילוב הנתונים מאפשר להפיק דוחות שלובים בין שעות עבודה, ימי חופשה ושכר. לקוחות רבים עברו למוצר המשולב החדש ונהנים מחסכון רב בזמן ובטעויות.
טריו הוסיפה השנה טיפול בנושאים מגוונים לפי בקשות לקוחותינו: חופשה ללא תשלום, דווחי מילואים ממוכנים (כולל שכר 6 חודשים אחורה) וטופס תביעה, טופס 161 לתשלום פיצויים, טיפול בתושבים חוזרים, בדיקת קליטת פרטי עובד ישירות מול ביטוח לאומי (on line), העברות גיבוי אוטומטית לשרת עוקץ ועוד.
מרחק נגיעה
השנה ערכנו יותר ויותר ביקורי פתע בקרב לקוחותינו ואף שדרגנו את התוכנות על חשבוננו. המטרה לסייע ללקוחות ולאתר נקודות בהן אנו יכולים לעזור, בין אם במידע, ביעוץ או במכירה. רבים מהלקוחות שהגענו אליהם ביקשו תלושי שכר חסויים, זאת למרות שאנו מספקים תלושים חסויים מעל 20 שנים!
טסטמי, חברת הבת, הפעילה השנה יותר ימי עיון מכל שנה אחרת. השנה לקוחות רבים הגיעו לימי העיון וההשתלמויות, רובם במחירים סמליים. המעניין הוא, שמגיעים אלינו יותר ויותר חברות שאינן נמנות על לקוחותינו. ימי העיון המקצועיים שלנו הפכו לשם דבר ובכל שנה אנו מכשירים מעל 3,000 משתלמים, ביניהם עובדי YES, ידיעות אחרונות, שידורי קשת, סופרפארם, משרדי ממשלה, בתי חולים ורבים נוספים. טסטמי מספקת מידע חיוני, עדכני ופרקטי, לכל המעורבים בתהליך הפקת המשכורות ולמעשה לכל מי שלוקח חלק בעולם דיני העבודה הדינמי של ימינו: חשבי שכר, מנהלי כספים, מנהלי משאבי אנוש ומנכ”לים.
מגזין עוקץ החודשי מקפיד לספק לכם מידע ממוקד ומאמרים עדכניים מעולם הביטוח הלאומי, דיני עבודה, מיסוי, גמל ועוד. אנחנו עושים ככל יכולתינו על מנת להאיר נושאים וותיקים באור חדש בכדי להעשיר את הידע שלכם ולתרום לכם מנסיונינו ומנסיון כותבינו המוערכים.

 

השנה הקרובה עומדת בסימן של התפתחות לכיוונים נוספים ומתן מענה מקיף לצרכים חדשים-ישנים שעולים מן השטח. אנו עמלים על פיתוח תוכנות נוספות שיספקו היבטים שאינם מטופלים אצל מרבית לקוחותינו: ניהול משאבי אנוש בארגון על כל היבטיו, מידע מגוון ושקיפות מלאה לכל עובד באמצעות ענן השכר (ובאמצעות שת”פ עם חברות ניהול גמל), אוטומציה של תהליכים בתחומי השכר והנוכחות ועוד.
המטרה היא שכל התוכנות החדשות יסתנכרו ביניהן ויאפשרו לך לקבל מידע מקיף וזמין יותר על עובדיך – כלי עזר לניהול העובדים ולחסכון.
כל החידושים הביאו לכך שאנחנו ממשיכים לגדול וכוח אדם חדש מצטרף אל החברה בכדי להעניק לך פתרונות נוספים ושירות מקצועי ואדיב.
אנחנו שמחים שבחרת בנו לשרת אותך ומקווים שאנו עושים את זה על הצד הטוב ביותר.
כמו כן זו הזדמנות נדירה להודות לכל השותפים בעשייה, עובדינו הנאמנים בחברת עוקץ, ok2go וטסטמי, ולשותפינו העסקיים אנשי דטה-פקס ו”הוצאה מוכרת”.

 

שנה טובה נטו
עוקץ מערכות

על הכותב

admin

admin

www.oketz.co.il