כללי

במיוחד עכשיו בוחרים במקצוע מבוקש וחיוני בכל חברה במשק

בתקופה זו, בעקבות הקורונה, שוק העבודה עובר שינויים, ומסתמן שמה שהיה לא בהכרח יהיה.

בעקבות קריסת ענפים שלמים במשק, עובדים רבים הוצאו לחל”ת ומוצאים עצמם ללא אפשרות תעסוקה. אך למרות כל זאת, ישנם תחומי עיסוק שממשיכים להיות חיוניים ושתמיד תהיה להם דרישה. תחום הכספים הינו כזה. הנהלת חשבונות ושכר עובדים.

במיוחד עכשיו, כשחושבים על קריירה לעתיד, חשוב לבחור מקצוע, שיהיה חיוני גם בעתיד.
ואם לא חשבתם על זה מראש, עדיין לא מאוחר, הסבה מקצועית יכולה בהחלט לבוא בחשבון.

מכללת טסטמי, מקבוצת עוקץ מערכות, פותחת לכם אופק חדש לבניית הקריירה בתקופה מאתגרת זו, ונותנת לכם כלים פרקטיים לניהול מקצועי ויעיל של חשבונות ושכר, שיסייעו לכם להשתלב בכל ארגון. אם יש לכם 12 שנות לימוד, ניתן ללמוד שני מקצועות חיוניים במסלול הכשרה אינטרנטי, מהיר ומשתלם, כשלמעשה תוך חצי שנה ניתן לקבל הסמכה של 2 תעודות מקצועיות, ולהתחיל לבנות קריירה יציבה וליהנות מביטחון תעסוקתי. הבונוס בטסטמי, הוא שמקבלים גם קורס פרקטי מעשי, להשתלבות מיידית בעבודה. לא תיאוריה אלא פרקטיקה! הלימודים מועברים באינטרנט, באופן מקוון והלמידה מתבצעת בקצב אישי.

קורס הנה”ח בכירה באינטרנט – בפיקוח לשכת יועצי המס

השתלבות כמנהלי חשבונות בכירים בחברות וארגונים.
הקורס מקנה כלים פרקטיים להבנה וליישום תחום החשבונאות, הנהלת חשבונות כפולה, היכרות מעשית עם הנהלת חשבונות חד צידית, דוחות כספיים ודיווחים לרשויות.
קורס ממוקד ואיכותי, המשלב לימודים עם תוכנות הנה”ח ויישום במחשב!

קורס חשבי שכר בכירים באינטרנט – בפיקוח לשכת רו”ח

חשב שכר בכיר הינו מקצוע חשוב ויוקרתי בכל חברה, הנוגע בחוקי עבודה, תקנות מס הכנסה וביטוח לאומי, הפרשות פנסיוניות וביטוחים ועוד פרטים רבים וחשובים, הקשורים במשכורתו ובזכויותיו של העובד.

הקורס האינטרנטי של טסטמי, כולל ממשק ידידותי, מהיר וקל, כולל  תמיכה, תרגול שבועי On-line באופן קבוע ולימוד בקצב אישי.

ע”פ נתוני לשכת רו”ח, תלמידי קורס חשבי שכר באינטרנט, של טסטמי, עברו בהצלחה של 100%(!) את בחינות הלשכה, לעומת 47% מעבר, בשיטות הלימוד של יתר המכללות (בהתייחס לנתוני הבחינה, שהתקיימה בנובמבר 2020).

והדובדבן שבקצפת: קורס פרקטי מעשי – להשתלבות מיידית בעבודה

בקורס זה מלמדים איך ליישם בפועל את כל מה שלמדת.
עם טסטמי פרקטי – מסיימים ללמוד ויכולים ממש להתחיל לעבוד!

אז אפשר לקטר על המצב, להאשים את הקורונה ולהתבאס, ואפשר לקחת אחריות, לעשות שינוי ולהשקיע בעתיד הקריירה שלכם. זה תלוי רק בכם.
לבחירה נכונה בקריירה, הקליקו כאן >>

על הכותב

מכללת טסטמי

מכללת טסטמי

מכללת טסטמי הוקמה ע"י חברת עוקץ מערכות, המספקת שירותים משלימים רבים לחברות וארגונים בתחום השכר, הפנסיה וניהול עובדים חכם. לחברה למעלה מ 20,000 לקוחות בכל רחבי הארץ.
בין השאר אחראית חברת עוקץ לפיתוח והטמעה של תכנת טריו לחישוב שכר, אחת משלוש תוכנות השכר המובילות כיום בישראל.
בעקבות הידע המעשי הרב שצברה החברה הוחלט להקים בשנת 2003 את מכללת טסטמי ולספק מערכי ניהול מתקדמים, קורסים והשתלמויות לכל העוסקים בתחומי השכר בישראל. כולל ימי העשרה, קורסים, סדנאות, וובינרים, השתלמויות מקצועיות, ועוד.

www.testme.co.il
073-2295566