כללי

שנת 2014 תהיה שנה של פריצת דרך בעוקץ מערכות

admin
מאת admin

haimmסיכום שנת 2013 בעוקץ מערכות שכר וניהול עובדים, ופריצת הדרך של שנת 2014 >>>

 

שנת 2013 הייתה שנת השקעות בפיתוח, שנה של עבודה אינטנסיבית להשגת היעדים. בשנה זו התמודדנו על מקומנו אצל חברות אסטרטגיות וגדולות. מאבק לא קל מול חברות ותיקות בעולם השכר, הדירוגים ומשאבי אנוש.

היו לנו הצלחות לא מעטות, אולם גם מצאנו כשלים בגישה, בזיהוי הצורך ובהכנת התשתית הנכונה. המעבר לעולם הווירטואלי, הענן, הינו איטי, למרות שלל יתרונותיו. עם זאת הצלחנו לגייס מאות לקוחות חדשים שעברו לשירותי הענן, הן בתחום השכר והן בתחום הנוכחות.

שנת 2014 תהיה שנה של פריצת דרך.
בשנה זו אנו עושים מהלכים משמעותיים של חדירה ללקוחות גדולים עם שירותי הענן. בשנה זו נגיע ללקוחותינו הוותיקים עם חבילת מוצרים אטרקטיבית שתסייע לכל ארגון לנהל טוב יותר ויעיל יותר את המשאב האנושי ואת הקשרים בין ההנהלה והעובדים.
בשנה זו ניקח חלק בעיצוב התרבות הניהולית ויחסי העבודה בין עובדים ומנהלים. נקדיש השתלמויות רבות בנושא יחסי עבודה תקינים על בסיס החוק והוגנות.
מוצר חדש שנכריז עליו בשבועות הקרובים, ניהול משאבי אנוש, או כפי שאנו התמקדנו בו: ERM, ניהול קשרי עובדים (או בלעז: Employees Relationship Management). כל הפיתוח מתמקד בניהול קשרי העבודה יחד עם ניהול עובדים.

במהלך השנה נצא עם עוד שני מוצרים נוספים שיסייעו לכל ארגון להתפתח. נפתיע אתכם.
שלושת המוצרים; שכר, נוכחות וניהול קשרי עובדים, יאפשרו לכל ארגון להתמקד בניהול נכון ויעיל.
יחד עם סדרת הסדנאות וההשתלמויות שאנו עורכים, ושאליה הגיעו השנה למעלה מ 3,000 משתתפים, הישג עצום בכל קנה מידה ארצי, אנו מעמיקים את קשרינו עם הלקוחות והשותפים לדרך, מוכיחים ללקוחות כי אנחנו איתם, קשובים לצרכים ומשתדלים לעזור ולבנות תרבות ארגונית הוגנת ויחסי עבודה נפלאים (גם אם יש שיאמרו שזו קלישאה).

אנו מצדנו נמשיך לשרת אתכם, להיות קשובים לכם ולתת לכם את הכלים הטובים ביותר.

שנה עסקית מוצלחת לכולם!


מאת: חיים מולכו – מנכ”ל משותף בעוקץ מערכות.
.www.oketz.co.il 

 

על הכותב

admin

admin

www.oketz.co.il