כללי

גיבוי לאתר מרוחק – מהי הטכנולוגיה וכיצד היא יכולה לסייע לעסק שלך

admin
מאת admin

uri-berg-sבין שלל המשימות בניהול העסק יש לדאוג גם לגיבוי הנתונים העסקיים, המתעדכנים ומשתנים מידי יום. הגיבוי מאפשר שיחזור מידע, שאבד, ומתברר כנחוץ, וכן, שמירת שינויים וגרסאות של קבצים לאורך זמן. לכן, גיבוי לאתר מרוחק, המאפשר את שמירת הנתונים העסקיים בצורה בטוחה במקרים של: נזקים פיזיים למחשב, טעויות אנוש ותקלות חומרה, מהווה שירות חיוני עבור העסק שלך.

 

 

מהו גיבוי לאתר מרוחק וכיצד הוא מתבצע

טכנולוגיית גיבוי לאתר מרוחק מאפשרת גיבוי יומי וסדיר של קבצים, תיקיות, בסיסי נתונים או כל תכולתו של הכונן קשיח, על גבי שרתים מרוחקים, המחוברים לרשת האינטרנט.

שרתי הגיבוי המרוחקים מוצבים בחוות שרתים המאופיינות בסטנדרטים קפדניים של אבטחה לוגית ופיזית, וכן, ברמת שרידות מערכות גבוהה המושגת באמצעות מערכות חשמל ותקשורת כפולות.

גיבוי לאתר מרוחק הינו מאובטח, קל לתפעול, ומציע טכנולוגיית גיבוי מתקדמת במחיר סביר, אשר תאפשר את שיחזור הנתונים בעת הצורך. השירות הינו אוטומטי ומפחית את הצורך בהתערבות גורם אנושי בתהליך.
גיבוי המידע לאתר מרוחק מבוצע באמצעות תוכנה של ספק השירות, המותקנת על גבי המחשבים של הלקוח, אשר מבצעת הצפנה, כיווץ והעברה של המידע החדש שהתווסף באותו היום.

מדוע העסק שלך זקוק לשירות גיבוי לאתר מרוחק

לשירות גיבוי לאתר מרוחק יתרונות רבים. ראשית, הגיבויים נשלחים מיידית לשרתים מרוחקים, ומאוחסנים בבטחה הרחק מהמחשבים של העסק. כך המידע מוגן מפני נזקים פיזיים כגון; נזקי מים, שריפה או אף גניבה, העשויים להתרחש בעסק ולפגוע במחשב או אף בכונן האחסון וכתוצאה מכך ביכולת שחזור הנתונים.

גיבוי לאתר מרוחק מציע כמה תכונות נוספות כגון גיבויים מתוזמנים, שמירת גרסאות קודמות, שחזור נתונים מיידי ואבטחת מידע.

גיבויים מתוזמנים ושמירת גירסאות הן תכונות שנותנות שקט נפשי למשתמש. גיבוי הנתונים  הינו  אוטומטי, ללא תלות בגורם אנושי, בתדירות ובזמנים אשר הוגדרו מראש. יתירה מכך, שירות גיבוי לאתר מרוחק שומר גרסאות קודמות של קבצים, כדי לאפשר חזרה לאחור או שיחזור מנקודת זמן מסויימת, במקרה של טעות אנוש, מחיקה לא מכוונת של מידע חשוב או פגיעה כתוצאה מוירוס.

שחזור נתונים בכל עת ומכל מקום מהווה יתרון משמעותי של שירות גיבוי לאתר מרוחק. השירות מאפשר שחזור מיידי של מידע מגובה מכל מקום בו יש מחשב עם חיבור לרשת האינטרנט. השירות מסופק עם ממשק ניהול ידידותי אשר אינו מצריך ידע מוקדם במחשוב על מנת לבצע שיחזור. התאוששות מאובדן מידע הינה קלה, מהימנה ומיידית.

אבטחת המידע המסופקת על ידי ספקי שירות גיבוי לאתר מרוחק מתבססת על טכנולוגייה מתקדמת להגנה על פרטיות המידע העסקי, תוך כדי העברתו ואחסונו. ראשית, הנתונים מוצפנים טרם העברתם ואינם קריאים לאף אחד למעט המשתמש. שנית, העברת הנתונים לשרתי הגיבוי המרוחקים מתבצעת דרך ערוץ תקשורת מאובטח.

שירות גיבוי לאתר מרוחק מציע יתרונות רבים, וממלא פונקציות הכרחיות וחיוניות. בבואך לקבל החלטה על בחירת ספק שירות לגיבוי לאתר מרוחק, מומלץ לבחון מספר ספקים ואת תשתיות הגיבוי שלהם, למשל האם מערכת הגיבוי כפולה? איך הספק מגבה את עצמו? ולוודא כי השירות תואם את צרכיך.

 


כותב המאמר הינו מנכ”ל משותף בחברת Right Vision, המספקת שירות גיבוי לאתר מרוחק ושירותי מחשוב ענן מתקדמים לעסקים. http://www.rightvision.co.il.

על הכותב

admin

admin

www.oketz.co.il