כללי

עליית מחירי הדלק בישראל – כלים יעילים לחסכון

admin
מאת admin

madarsכמה מכם יודעים שבעלייה האחרונה של המחיר הייתה גם עליה של כ – 3-4 אגורות במס על הדלק? מדוע כשהמחיר של הנפט עולה יש צורך לעלות את המס על הדלק, כאשר כבר כ-60-70 אחוז ויותר ממחירו הם מיסים? אז מה עושים מחר ואיך חוסכים בהוצאות הדלק? על כך, בכתבה הבאה.

ראשית, לא מתדלקים בלי כרטיס או דלקן. מפתיע לגלות שיש עדיין בימינו חברות ועסקים ללא הסדר הנחות. בחברות שבהן נושא הגבלת הנסיעות הופך להיות מהותי יש צורך בכלים ישימים. חברת OK2GO מציעה שירות של התקנת יחידה המנהלת יומן נסיעות ברכבי העובדים: העובדים מקבלים מסגרת לנסיעות פרטיות שאינה מורידה הרבה, אם בכלל, מההקצאה שהייתה להם עד כה. ההבדל הוא, שבמקרה זה, אם ישנה חריגה מהמסגרת ישנו תשלום נוסף.
היתרון הגדול הוא, שברגע שיש בקרה החיסכון מתחיל לפעול. ניתן להוריד בין 12-20 אחוז מהוצאות הצריכה של העסק באמצעות כלי זה. ההתחשבנות יכולה להיות חודשית, רבעונית או חצי שנתית. אני ממליץ על חודשית – בסוף החודש ניתן לקבל דוח מפורט. בדרך זאת המודעות והבקרה הם ב-“DNA” של החברה.
זה נכון שבעסקים חשוב להתרכז בתפוקות, אך מרכיב ההוצאות חייב להיות מבוקר, אחרת שורת הרווח נפגעת.

 

ok2gologoדוגמה להיעדר בקרה: עומסי התנועה בכבישים אשר עולים לחברה בזמן וכסף. לדוגמה, עומס חריג של כשעה בכביש ירושלים תל אביב ליד מחלף שורש, בעקבות משאית שנשריפה בשולי הכביש. הכביש נסגר לפרק זמן והעומס עלה. כמה רכבים נכנסו לפקק? אלפים. האם היה עומס בכביש 443 המקביל? לא! כמה דלק ושעות עבודה התבזבזו? אלפי שעות ואלפי שעות מנוע שצורכות דלק ומזהמות את האוויר.

האם קיים פתרון חלופי? בהחלט. אנחנו מוכנים לשלם 22 ש”ח לערך על נסיעה אחת בכביש 6 (גם כשיש בו פקק) ולא מודעים לקיומו של שירות חודשי אשר יכול להציל אותנו מהפקקים החריגים, כמו בדוגמה מעלה, שכתוצאה ממנו הופנו מאות נהגים לכביש הפנוי וחסכו אלפי שעות עבודה ודלק.
נהגים רבים מעדיפים להסתמך על שירותי GPS – הבעיה היא שאנו לא מפעילים את מערכת הניווט הזאת באופן קבוע כיוון שברוב המקרים אנו מכירים את מסלול הנסיעה שלנו. המסלול המהיר, המוצע בשירות של OK2GO, מאפשר להעלות בעיות חריגות למודעות ללא צורך בהפעלת האפליקציה במכשיר.

 

אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר כדי שנעזור לכם לחסוך בפתרונות תדלוק באמצעות שירות המסלול המהיר. אם לא חסכתם באמצעות ההתראות על הפקקים החריגים לפחות פעם בחודש, נחזיר לכם את דמי השירות של אותו רכב באותו החודש.

 

 


 

שמואל מדר, מנכ”ל OK2GO פתרונות סלולאריים בע”מ, המספקת שעון נוכחות סלולרי לדיווח נוכחות באמצעות הטלפון הנייד –  פתרון פשוט, זול ויעיל לקבלת דיווחי נוכחות ומיקום העובדים בעת ההחתמה כאשר הם בשטח.

www.ok2go.co.il

על הכותב

admin

admin

www.oketz.co.il