פנסיה וגמל

מספר תובנות ודגשים שלמדנו בעקבות הקורונה בהקשר לדיווח במבנה אחיד ובכלל

אחת המסקנות החשובות ביותר שעולות מהאירוע הענק שנקרא “הקורונה” היא היכולת לקבל שירות מלא גם כאשר כמעט כל המשק מושבת , המדינה נמצאת בהסגר ורוב העובדים שנשארו לעבוד עובדים מהבית .

היכולת הזו תלויה ברמת הטכנולוגיה הקיימת אצל ספק השירות שלכם , ככל שספק השירות מוטה יותר טכנולוגיה אזי הפגיעה בשירות בתקופת קיצון תהיה נמוכה עד אפסית ולא מורגשת.

ברשותכם אתן לדוגמה את עוקץ פנסיה , כחברת תפעול פנסיוני אך לא פחות כבית תוכנה ( מקבוצת עוקץ מערכות) אחת המטרות שלנו הייתה כשהקמנו את החברה היא להיות חברה מובילה טכנולוגית בעולם התפעול הפנסיוני וע”י כך לאפשר ללקוחות לא להיות תלויים במצבי קיצון כאלה בנציג כזה או אחר ( חשוב להדגיש שבמקביל למענה הטכנולוגי המלא לאורך כל תקופת הקורונה עוקץ פנסיה פעלה ונתנה מענה טלפוני).

אז מה כולל השירות של חברה מובילה טכנולוגית בעולם התפעול הפנסיוני?

  1. היכולת של הלקוח לדווח קובץ במבנה אחיד באופן עצמאי ,מכל מקום בכל שעה ע”י העלאת קובץ הדיווח באזור האישי שלו בפורטל של עוקץ פנסיה ובעצם לא להיות תלוי באף אחד.
  2. היכולת לראות סטטוס קליטת כספים בתוכניות העובדים שלו באופן עצמאי באזור האישי שלכם בפורטל של עוקץ פנסיה מכל מקום ובכל שעה.
  3. מודול התראות בזמן אמת עבור כספים שעדיין לא נקלטו , המודול כולל הנחיה לביצוע , מטרת מודול זה היא למנוע :
  • קבלת מכתבי חוב מהקופה הן אצל העובד והן אצל המעסיק
  • החזר כספים למעסיק כתוצאה מאי שיוך הכספים
  • פגיעה בזכויות הפנסיוניות של העובד
  • ביצוע בקרה כחלק מהוראות החוק
  1. הפקת דוחות באופן עצמאי באזור האישי שלכם בפורטל של עוקץ פנסיה ללא תלות באף אחד
  • דוח עזר ל 161 עבור עובד שסיים לעבוד,
  • יתרות פיצויים למאזן לסוף שנה
  • אישורי מס על הפקדות מעסיק לסוף שנה

 חשוב לציין שבמקביל לטכנולוגיה קיים בעוקץ פנסיה גם מענה טלפוני של מנהל תיק

לסיכום האירוע ענק שזה עתה חווינו לא רק בארץ , בכל העולם, לימד אותנו על החשיבות ביכולת קבלת שירות מלא גם במצב קיצון זה ונראה כי העולם הולך לכיוון זה יותר ויותר כאשר עוד ועוד סקטורים מגבירים את השירות הטכנולוגי (קופ”ח,בנקים וכו’) ועוקץ פנסיה שמחה להיות שם כמובילה טכנולוגית בעולם התפעול הפנסיוני.

שתהיה לכולנו חזרה לשגרה מהירה ובריאה!

על הכותב

ירון הרן, מנכ

ירון הרן, מנכ"ל עוקץ פנסיה

www.ok-pension.co.il
073-2295599