כללי

סיום שנה והתחלות חדשות בעוקץ מערכות

admin
מאת admin

בהזדמנות זו של איחולי חגים שמחים ושנה טובה, מתאים להרחיב ולספר, באופן פחות פורמלי מה עבר עלינו, בעוקץ מערכות.

ראשית לכל אני מאחל לך מכל הלב שהשנה תהיה מתוקה מדבש, וכדברי חז”ל: “תכלה שנה וקללותיה תחל שנה וברכותיה”.

אתחיל מהסוף.. כיום, לאחר שנה של עבודה קשה, צוות נהדר של מחלקת השירות עומד בסטנדרטים גבוהים, מתמודד עם מאות שיחות טלפון מידי יום ובהצלחה. זמני המתנה נמוכים מאוד והבנה גדולה יותר של צרכי הלקוח יוצרים משוואה של טיפול קצר וקולע ב 95% מהפניות תוך זמן תגובה נמוך. 

השנה פעלנו בכמה מישורים לטובת פניות שחזרו על עצמן עם מבנה הקובץ האחיד – נושא שטופל בהצלחה.  אנו בשלבי ייעול קריאות שירות החוזרות על עצמן כתוצאה מחוסר ידע של המשתמשים, ונדאג להעשרת הידע שלהם, ע”י עשרות סרטוני הדרכה לשימוש יעיל בתוכנה. כמו כן, אנו פועלים להדרכות בכיתת הלימוד שלנו ובקרוב גם בשידורי הדרכות אינטרנטיות.

במקביל, חברת הבת “טסטמי” פועלת להפצת הידע לפריפריות וללימוד קורס חשבי שכר בכירים, קורס העשרה לחשבי שכר ותיקים, קורס פרקטי לחשבי שכר, הכשרה בתחום דיני עבודה ועוד. החזון שלנו בטסטמי של אחד ואחת, מהעיר והכפר, פריפריות ומרכז, יוכשרו ויתמחו בתחומי השכר. הצלחנו בטסטמי להביא בפניכם קורסים באינטרנט כדי שלא תצטרכו להגיע מקרית שמונה, בית שאן, באר שבע וכד’, כדי להתקדם!  כל הלמידה נעשית מהבית.

לחצנו על לשכת רו”ח לאפשר לקבל הכשרה מקצועית מוכרת באמצעות האינטרנט, במקום להגיע להשתלמויות פרונטאליות. ואכן בקרוב נצא בסדרת השתלמויות אינטרנטיות והרצאות שיאפשרו לצבור שעות השתלמות מהבית שיוכרו ע”י לשכת רו”ח. 

 

כבית תוכנה, אנחנו משתדלים לייעל לחשבי השכר את העבודה היומיומית. טופס 161 בעת סיום יחסי עובד מעסיק, גוזל זמן רב בהתעסקות של חשבי השכר. חשבי השכר נאלצים להתקשר עם כל הקופות המיוחסות לעובד, לעיתים מהעבר הרחוק, עם בעיות כמו מעבר בין סוכני ביטוח מול אותה קופה וכד’. פיתחנו בהצלחה מודול יתרות פיצויים ועתודה לפיצויים, ואנו הראשונים ונכון להיום היחידים, המאפשרים בהקלקה מהירה, לקבל את כל המידע על כלל קופות העובד מבלי להיות מטורטר בין חברות הביטוח השונות. המודול הזה פתוח לכל אחד, גם אם אינו לקוח עוקץ ! 

ולבסוף, ברוח ההתנדבות היהודית… בחודשים האחרונים פיתחנו בגאווה אפליקציה חינמית, “עושים“, שתקשר בין גופים התנדבותיים לבין מתנדבים! 

האפליקציה מאפשרת לכל גוף או יזם יחיד שיעמוד בקריטריונים, להפיץ צורך מסוים במתנדבים, לדוגמא: טיפול בקשישים בודדים, ניקוי חופים, הכנת סלי מזון וכד’. היזם יכול להעלות רשימת מתנדבים איתם הוא עומד בקשר, כך שהאפליקציה יכולה לדחוף הודעות ובקשות ולייצר מצבת מתנדבים וסדר יום. היא מתזכרת את המתנדב ומאפשרת להתעדכן בסטטוס ההתנדבות, כולל קשר עם רשתות חברתיות ועוד הפתעות.

מתנדב שהוריד את האפליקציה, יכול לסמן קטגוריות בהן הוא בוחר להתנדב, זמנים, אזורים וכו’. הסינון מאפשר לגופים היזמים לפנות רק לאלה שהנושא בוער בעצמותיהם ופנויים בפרק הזמן הנדרש.  המתנדב יכול להסיר עצמו בכל רגע, לערוך את סדרי העדיפות שלו וכמובן להתנדב למה שמצא לנכון. 

אחת העיריות הגדולות בארץ מתעניינת במוצר (כאמור החינמי) וכרגע עומד על הפרק שיתוף פעולה, לקראת הכרזתם על כך, ומחלקות המתנדבים השונות יעבדו יחד ויעלו מאגרי מתנדבים.

אנחנו נשמח, אפילו נהיה גאים ומאושרים, אם נצליח ליצור התנדבויות ויזמויות ונראה בכך את תרומתנו הצנועה לקהילה הישראלית.

להורדת האפליקציה (כרגע באנדרואיד בלבד, אנו בשלבי בדיקות מול אפל) – https://play.google.com/store/apps/details?id=il.co.oketz.osim

 

תודה שאתם אתנו!

שתהיה לנו שנה מתוקה ומוצלחת!


 

חיים מולכו,

מנכ”ל עוקץ מערכות בע”מ

www.oketz.co.il


 

 

 

על הכותב

admin

admin

www.oketz.co.il