גיליון ספטמבר 2019
 
 
 

כללי

 

סיום שנה והתחלות חדשות בעוקץ מערכות

בהזדמנות זו של איחולי חגים שמחים ושנה טובה, מתאים להרחיב ולספר, באופן פחות פורמלי מה עבר עלינו, בעוקץ מערכות.

הווירוס המסתורי שתוקף את השכירים בישראל

מה גרם לעלייה משמעותית במספר ימי המחלה המנוצלים על ידי העובדים במשק? האם על הביטוח הלאומי לממן רופא תעסוקתי שיהיה הסמכות הבלעדית לאשר ימי מחלה לשכירים? ואולי הבעיה בכלל אצל המעסיקים עצמם?

ההיסטוריה של הכנת השכר לפני עידן תוכנות השכר

הכנת השכר עברה מהפך , כמו כל יתר הנושאים בחיינו, עם המעבר לעידן האלקטרוני. אפשר להגיד , ללא הגזמה , כי  עברו "שנות אור" מאז הכנת השכר שנעשתה באופן ידני.  רו"ח יוסף מטלון עוזר לנו להיזכר איך הכל התחיל..

הצרות בענף האופנה: שיא בהלנות שכר

סקר מקיף של עוקץ מערכות, בקרב עובדים בענף הביגוד והאופנה - לא כולל רשתות - חושף תמונה עגומה: יותר מ–%13 לא קיבלו כלל את שכר חודש ינואר, כמעט מעשירית מהעובדים קיבלו את שכרם באיחור.

אבטחת מידע בארגון - מהו הסיווג האבטחתי שלנו?

כחשבי שכר אנו מייצרים ומחזיקים מידע רב על אנשים (עובדים) בארגון,  מידע אישי, שם, תעודת זהות, כתובת, מצב משפחתי ילדים , שכר, והסכמי עבודה ועוד. מה אומר ומה מחייב אותנו החוק בנוגע לאבטחת המידע בנוגע למידע זה? 

החורף אנחנו חולים יותר

הישראלים היו חולים יותר ב 2017 וניצלו יותר ימי מחלה. כ 15% יותר לעומת 2015 ו 9% יותר לעומת 2016. כך עולה מסקר שערכנו בעוקץ מערכות עבור ידיעות אחרונות.

אבטחת מידע בארגון- כשהממשלה לוחצת

קשה למצוא מישהו שלא שמע על הצורך באבטחת מידע בארגון בבית או אפילו בטלפון הנייד שלנו, יחד עם זאת, קשה גם למצוא ארגונים ופרטיים שעושים באמת את מה שנדרש או אפילו את המעט שנדרש. כתבה ראשונה בסדרה.

כמה באמת מרוויח נהג מונית בישראל

האם משתלם לעבוד באחד מהתחומים שקשורים לתחבורה ורכב בישראל? סקר עוקץ מערכות עבור וואלה בדק כמה מרוויח נהג מונית בישראל.

הישראלים מאחרים על חשבון המעסיק

יותר ויותר עובדים אחרו לעבודה בשנה החולפת - וגם ביותר זמן. איך מתמודדים עם התופעה? וגם: האם השינוי צריך דווקא לבוא ממקום העבודה?

שתהייה לך שנת מס 2017 מצוינת ושהנטו רק יגדל!

בתאריך 22.12.16, עברו משרדי 'עוקץ מערכות' למשרדים חדשים וגדולים שיאפשרו לבצע, בין היתר, מהפכה במערך השירות והתמיכה בלקוחות.
כחברה המפתחת פתרונות מתקדמים, אנו מאמינים כי ניהול מערך תמיכה ושירות יעיל, הוא הבסיס לקשר שלנו עם לקוחותינו.

 
 

הרשמה חינם למגזין:

 




 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 

 
 
 

הצטרפו לעוקץ בפייסבוק